GOLA - od pakla do ozdravljenja

 Ne tako davno moj je život bio obavijen tamnim oblacima ovisnosti, ali danas pišem ovaj blog kako bih podijelila svoje iskustvo, snagu i nadu s vama. Moje ime je.. ma već znate tko sam ja. Prošla sam kroz iznimno teško i bolno razdoblje u svom životu. Borila sam se s alkoholizmom, a put prema ozdravljenju doveo me do psihijatrijske bolnice na otoku Rabu gdje sam provela 60 dana.

Ovaj blog će biti priča o mom iskustvu, ali i o nadi koju sam pronašla usprkos svim izazovima koje sam morala savladati. Otkrit ću šokantne detalje (i dokaze u vidu fotografija) perioda kada sam bila u medijskoj pauzi, šta me zapravo dovelo do dna, i kroz koji životni horror sam prošla. Da li dno nekad može značiti rađanje novog početka? 

Nadam se da će ova priča biti izvor inspiracije za sve one koji se bore s ovisnošću ili su na putu prema ozdravljenju.







Gola sam, gola golcata! Nikad se u životu nisam toliko ogolila, svoju dušu, srce, um. 20 godina kamera, reflektora, reality programa gdje sam i pobjedila, bezbroj modnih revija, prestižne titule, a s druge strane povučenost, mirnoća i samozatajnost odlikašice, diplomirane profesorice tal. I lat. jezika, odnosno moje malenkosti. Navikla sam na to da ljudi mrze tuđi uspjeh, pokušali su me osporavati kao profesoricu aludirajući na moju fatalnost kao adut muških profesora i na kraju, kao konačan ishod moje diplome. Šta je sa ženskim profesoricama. Jesam li fatalna i ženama, jesam li i s njima spavala za odličnu ocjenu?! 

Kada sam izdala svoju autobiografiju na promociji knjige došli su me podržati profesori s fakulteta i na tome sam im jako zahvalna.

Zbog ljubomore su mi smještali u medije razne bizarne izjave (srušila bih Crkvu Sv. Donata i izgradila stariju, želim biti pilot da vozim vlak i milijun bolesnih izjava) koje nikad nisam u životu izgovorila i za koje ne postoji ni jedan video dokaz osim "pisanog" dokaza. Na razne načine su me pokušali diskreditirati kao ženu, a prvenstveno kao ljudsko biće.


Da li se itko zapitao kako je meni bilo na predavanjima pred ispit, a kolege me potajno snimaju, gledaju, ogovaraju i smiju podmetnutim izjavama. Sve sam stoječki trpila i uvijek sam si govorila da moram biti jaka jer u sebi posjedujem borbenost, a i svjesno sam ušla u javni svijet pun vukova, nije me nitko natjerao. Često sam bila tužna jer ne dolazim iz bogate obitelji pa da mogu podignuti tužbu na svaku laž koja se o meni plasira, sve dok nisam razbistrila u glavi da se nemam čega sramiti, jer i da sam 10 puta gora od onog što o meni pišu, ja ljude koji to čitaju ne poznajem i ne trebaju me dirati tuđa mišljenja. Za dobrim konjem prašina se diže, a za lošijim još i više. Skandali su krenuli, zarada je krenula i shvatila sam, šta luđa/zanimljivija, to sam plaćenija. 

U svom tom ludilu, ubrzanom životu u meni se skupljalo nezadovoljstvo, neka praznina koju ne mogu opisati, kao da ne osjećam sebe u vlastitom tijelu, kao da sam izvanzemaljac. 


Jako teško mi je bilo paralelno usklađivati javni život i fakultet. Kad sam završila fakultet iza sebe sam imala pobjedu u reality formatu i već afirmirani put ka manekenstvu s obzirom da sam nosila puno revija. Kasnije sam često bila u žiriju. 










Nastao je novi problem; moja najveća ljubav književnost i predavanje, a s druge strane moja druga ljubav moda i javni svijet. Otišla sam u Italiju na odmor da odmorim misli od svega i da odlučim šta je najbolje za moj životni put. S obzirom da sam gledala dobit i egzistencijalnu prirodu nisam htjela zapustiti javnu eksponiranost i medije; ali zato nisam odbacila književnost i jezike. Počela sam puno pisati. Danu sam vodila jutarnju kavicu na nacionalnoj televiziji, kasnije vodila reality program, a kada sam se vratila doma u svoja četiri zida ;kist u ruke, odmor od svega slikajući divne portrete i pejzaže (ulje na platnu), a pred spavanje sam morala napisati barem 10stranica knjige koju sam kasnije i izdala (autobiografija "Ja Nomad")






Uvijek sam se pravdala, ali nakon svih situacija koje su me zadesile jednostavno sam prestala da se pravdam. Ako pročitam danas vijest da sam promjenila spol, niti malo neću biti šokirana jer sam navikla na podmetanja i laži. Radila sam godinama u Beogradu kao Tv voditeljica, dosta sam zarađivala. Svaki dan sam jela u najskupljim restoranima, svaki vikend uživala u Spa i Wellnesu s 5*. Svakodnevno frizeri, šminkeri, stilisti i sjaj. Ne pišem ovo da se hvalim, već sam ponosna šta sam bila neovisna i sama se izborila za sve (neovisna sam od svoje 16.godina od kada sam počela zarađivati za život radeći u turističkim agencijama, domovima za starije i nemoćne kao njegovateljica, razne revije i sl. Moja pjesma 3puta na dan sakupila je više od 3 milijuna pregleda na platformi youtube. 




Radna navika mi je uvijek bila na 1.mjestu). Radije bih sjekla vene, nego ljegala noću sa starcima za pare. Nikog ne osuđujem jer uvijek to ostavljam nekom iznad nas.

Često sam nosila revije najpoznatijih modnih dizajnera.











 Nakon lagodnog života usljedio je pakao i horror..


Moj početak alkoholiziranja započela bih kronološki. Nije samo jedan uzrok, već godine nakupljanja negative i stresa. 2016. godine moji roditelji su se rastali. Kada sam ušla 2016. u reality show "parovi" gdje sam provela 6mj odnos mojih roditelja bio je idiličan. Od malena sam razmažena, imala sam sve šta sam poželjala iako moji roditelji nisu bili bogati. Trudili su se da mi ništa ne nedostaje. Majka je uvijek pazila da imam sve odlične ocjene kako bih uspjela upisati medicinu, ipak prevladao je moj izbor i moja ljubav (učiteljski smjer na filozofskom fakultetu). Kada sam izašla iz reality show-a vratila sam se doma u Split gdje me dočekao samo moj otac. Majka se odselila jer su se u međuvremenu razveli zbog karakternog neslaganja i za mene je to bio veliki šok. Tada sam imala visoke financije jer sam provela 6mj u reality show-u. Otišla sam u Egipat na odmor da razbistrim misli.


 Vratila sam se u Split i tjedan dana nakon dobijem poziv s televizije da budem Tv voditeljica. Ponuda je bila primamljiva i prihvatila sam. Odselila sam se u Beograd i počela raditi kao voditeljica jutarnjeg programa. Obožavala sam raditi s ljudima jer sam se na taj način zaokupirala da ne mislim o promjeni životne situacije u kojoj sam se našla. Paralelno sam dobila posao i na drugoj televiziji tako da sam radila punom parom. U prekidu kad nisam radila na nacionalnoj televiziji, radila sam na terenu kao sportska novinarka, prisustovala sam sportskim događanjima i intervjuirala jednog od najvećih legendi svjetskog nogometa Sol Cambella. 








Par mjeseci kasnije počeli su parovi 7, opet su me zvali da budem voditeljica i ponudili još bolju ponudu i naravno prihvatila sam. Taj period bio je moje plodno dno. Na instagramu sam tada imala 150.000pratitelja i plavu kvačicu koja se tada nije mogla tek tako kupiti. Bila sam ambasodorica Selxt box Hrvatska i mnogim drugim firmama. 














Okušala sam se i u umjetničkim vodama, održala sam 3 samostalne izložbe pod nazivom "jAva Natale". 









 Bolji period nije mogao biti. Kako me većina zbog naziva kojeg su mi dodjelili mediji "starleta" ima površno mišljenje o meni mnogi smatraju da mjenjam muškarce kao čarape, međutim stvarnost je drugačija. Bila sam u periodu od dvije godine bez seksualne konotacije i toga se ne sramim. Bolje s nikim, nego sa svakim. Važno mi je da sam s partnerom emotivno i strastveno spojena.


 Ušla sam u jako emotivnu i strastvenu vezu s izrazito imućnim muškarcem 5godina starijim od mene. Zaista nije me samo novac privukao, bio je jako zgodan, visok i sportski građen. Ne znam koja djevojka ne bi ostala ravnodušna pored takvog muškarca. Pogotovo ako ti svaki dan šalje 101 žutu ružu na adresu i milijun sitnica s kojima me oborio. Imao je jednu manu - kokain. 

Nisam znala da je ovisan. Oduvjek sam imala jaku autosugestiju i nikad nisam šmrkala iako sam mogla milijun puta s obzirom u kakvim sam sve krugovima bila. Da sam probala - jesam, kao i marihuanu u srednjoj školi, toga se ne sramim - živ sam čovjek. 

Bio je tako emotivno povezan sa mnom da je sve prštalo. Nikad nisam doživjela takav sex koji je trajao satima s istim energetskim intezitetom. Sve dok jednom nisam otišla do kupaonice da popravim ruž jer svaka žena voli da je lijepa. Zatekla sam spuštenu wc školjku s ostatkom nazovimo "brašna". Tada mi je sve bilo jasno. 

Napravila sam dramu, bacala sam stvari, a on me je tad prvi put uhvatio za vrat i stisao uza zid. Dan danas sebe krivim šta sam mu to oprostila prihvativši njegove manipulativne i psihopatske vještine uvjerivši me da sam ja za to kriva jer sam pretjerala u svojoj reakciji. Otišli smo do Dubrovnika na odmor i bili smo mjesec dana u najskupljem hotelu. 











Sjećam se kao danas, u 12:00h bila sma naručena kod frizerke i šminkerice, u 14:00h sam bila gotova tada sam se vratila u hotel. Ušla sam u sobu i nije bilo nikog, on je otišao u wellnes, a mobitel mu je ostao u sobi. Meni "vrag nije dao mira" i ušla sam u njegovu privatnost. Otvorila sam whataapp i šokirala sam se kad sam vidjela da se dopisuje s poznatom starletom (odnosno elitnom prostitutkom), mrzim tu riječ "elitna" upotrebljavati uz prostituciju. Prostitucija nikad ne može biti elitna, prodavala se skupa ili jeftina djevojka! Zna se šta je elita! 

Počeo je s glupim iskprikama da ga ta žena opsjeda. Razbila sam mu mobitel od pod i pljunula ga u facu. U tom trenutku on me je pretukao. 





Pretukao ženu koja je doslovno bila kost i koža od 58kilograma i koja se nije mogla braniti. Zamislite koliko jadan, bjedan ološ i klošar moraš biti da to učiniš. Pokupila sam stvari i otišla iz hotela. Taj pogled gostiju i osoblja hotela dok se spuštam uplakana s razmazanom šminkom nikad neću zaboraviti. U trenutku kad sam čitala te seksualne gadljive poruke samo su mi suze silazile s lica. Prvi dan kada sam otišla iz hotela preko booking app sam pronašla smještaj u apartmanu, a drugi dan sam otišla za Split. Toliko poniženje nikad nisam doživjela. Odlučila sam da ga neću prijaviti jer s time neću dobiti ništa, a znajući za sudske procese kod nas odluka je bila definitivna. Kod mene je ostala njegova kreditna kartica, a ja sam podigla 15.000€ koji je bio maximum i otišla s prijateljicom u Firencu s prijateljicom gdje sam izlazila svaki dan i doslovno se resetirala. Ne smatram da je moj postupak uzimanja njegovog novca bio moralno/etički ispravan, ali s druge starne bolio me ...

Ja nisam anđeo niti moralna osoba, daleko sam od svega toga, ali se nikad nisam tako i predstavljala. Najveća sam kučketina prema govnima koji su se loše odnosili prema meni i koji su me ponižavali, ali također nema boljeg čovjeka i duše od mene prema osobama iskrenog i čistog srca. Smatram da sam dobar čovjek, ali jako naivna u puno situacija. 

Kada mi netko stane na žulj i kada vidim da je ta osoba "govno" ne biram sredstva da uništim tu osobu. I dan danas bi s jednakim guštom podigla taj novac. Otišla sam u Beograd snimiti pjesmu kod afirmiranog producenta Pavla Radulovića "fer igra", i nisam razmišljala o njemu. Slao mi je puno psihopatskih poruka, od toga da me voli najviše na svijetu do toga da će njegovi ljudi "skupljati moja crijeva po podu". Svaki put kada sam blokirala broj javljao mi se s drugih brojeva. Znao je da me ne može prijaviti policiji jer ja sam imala sve dokaze za nasilje. Ako gubim ja, gubi i on i to ga je jelo. Dobivala sam svaki dan prijetnje i nije mi bilo ugodno jer ipak se radilo o utjecajnoj osobi koja je dovoljno luda da mi učini nešto nažao. Ubrzo su počeli predsjednički izbori. Ja sam oduvjek voljela politiku i gospodarstvo, uvijek sam proučavala sve iz politike i uz nagovor prijatelja odlučila sam se kandidirati za predsjednicu Hrvatske. 

Ubrzo su svi svjetski mediji pisali i izvještavali u nacionalnim vijestima da se playboy model kandidirao za predsjednicu, na dnevniku Nove Tv i ostalim Televizijama izlazili su ankete u kojima sam bila među najpopularnijim političarima u top 8. 








Tada sam shvatila da zaista imam mogućnost boriti se. Odabrala sam karakteristični slogan "svi ćete biti zadovoljni i zadovoljeni" i krenula u kampanju. Nažalost nisam imala financija za financirati štandove itd, pa nisam uspjela sakupiti dovoljan  broj glasova. Naravno znam da ne mogu postati predsjednica, ali htjela sam sakupiti dovoljan broj glasova i ući na sučeljavanje s političarima. Moj cilj je bio da mi to bude samo korak za parlamentarne izbore za koje smatram da imam velike šanse da uđem u sabor i postanem saborska zastupnica. Život u Splitu bio je teška monotonija, nisam imala posao i uz sav nakupljen stres počela sam izlaziti u restoran do moje zgrade i naručivala sam alkoholna pića..to je trajalo mjesecima, kasnije sam kupovala pića u trgovini i pila sam doma. Hakirali su moj verificirani instagram od 150.000 pratitelja i vodila sam sudsku bitku s hakerom. 




Osjećaj ništavila (u pijanstvu) u meni je budio sreću jer bolje sam se osjećala kada o ničemu nisam razmišljala. Realnost sam zanemarila, a išla sam sve dublje i dublje u alkoholizam. Prestala sam se javljati najbližim ljudima, prijateljima, novinarima, pa čak i roditeljima i sama u svoja četiri zida samo sam pila. Imala sam periode kada sam imala stanke od tjedan-dva, a onda opet ubijanje u alkoholu. Takvo stanje trajalo je oko godinu i pol. Došla sam do stanja kada se nisam mogla ustati iz kreveta da otiđem do wc-a, kada su mi ruke i noge bile paralizirane a gledala sam izgubljeno  samo u jednu točku. 





Dotakla sam dno dna. Otac to nije više mogao gledati i nagovorio me da otiđem kod stručnjaka da riješi moj problem jer uvijek sam obećavala da ću  sama riješiti međutim uvijek sam se vraćala na staro. Otišla sam u bolnicu u Rabu gdje sam provela 2i pol mjeseca. Krvna slika mi je bila užasna. Prva dva tjedna čistila sam se od alkohola, kasnije sam prolazila kroz alkoholne krize. Nakon svega toga imali smo radionice gdje smo izrađivali nakit, psihoterapije. Strogoća u bilnici je bila na 1.mjestu, mobitel sam mogla koristiti samo 2h. Dizali smo se rano ujutro kako bi išli na tjelovježbu, uključivanje na terapijske zajednice i na kraju smo polagali ispit o alkoholizmu, imali smo skripte gdje smo učili. Pila sam jaku terpaiju jer sam bila jako ovisna i terapija je utjecala na mene tako da sam dobila puno kilograma. Moj fizički izgled se u potpunosti promjenio. Nakon 60 dana  lječenja ostala su mi još 15dana bolničkog lječenja u vidu grupnih terapija, to sam odbila i otišla kući uz potpis doktora jer ja sam se od alkoholizma izlječila, a s obzirom da sam javna osoba nebi mi bilo ugodno svoju intimu djeliti s drugim ljudima u vidu grupnih terapija. Odmah nakon šta sam izašla iz bolnice odradila sam intervju za Hype tv. 


S obzirom da sam još pod terapijom ruke mi se tresu, malo sam još pogubljena od svih tableta i normalno je da se to vidi na meni, još 10dana je do kraja terapije, a tada počinjem jako i intezivno trenirati i vraćati svoju prijašnju modelsku figuru i izgled. 


Nisam ni sanjala da ću dobiti toliko podrške ljudi. Hvala vam na tome.








 Ja vam obećajem da će se ona luckasta i zgodna Ava vratiti u većom sjaju nego šta možete zamisliti. Odlučila sam nastaviti pjevačku karijeru i potpisala sam ugovor s poznatim glazbenim producentom. Veselim se novim projektima i zahvaljujem se svima koji su se pokazali kao pravi prijatelji kad mi je bilo najpotrebnije, a bilo je i onih koji su moju psihičku nestabilnost iskoristili na ružne načine radi svojih ciljeva. 






Pratite me na instagramu: @ava_karabatic_offical za sve novosti. Kraljica se vraća! 


 


Primjedbe

Popularni postovi s ovog bloga

IZBORNI PROGRAM ZA PARLAMENTARNE IZBORE - AVA KARABATIĆ

Kandidatura za parlamentarne izbore - Ava Karabatić